Part I: Veni*


Ben geldim, geç kaldım ve şimdi kimse beni görmeyecek olsa bile geldim. 
Ben buralarda yokken herkes çok güzel şeyler yapmış ve söylemiş. Sizlerden biri olmaya, kendimi yansıtmaya geldim.
Buruk bir ondördüncü Cuma geldim; çünkü ben her şeyi hep bir tanecik küçük adımla kaçıran biriyim. 

14.Cuma bana şans getirsin. 

Sizlere "bence benden duymalılar" diyebileceğim şeyleri söylemeye geldim. 
"Ben böyle bakıyorum belki birileri daha böyle bakar" diyebilmek için geldim .
Arda kalan her şeyi söylemeyi, duyduklarımı doğrulatmayı, isyan ettiklerimi paylaşmayı kendime dert edindiğim için geldim. 
Güzel bulduğum, etkilendiğim hatta çok sevdiğim şeyleri sizlerle de paylaşmaya geldim. 
Yazamam, düşündüklerim kalemimden çok hızlı kendi kendime bile yetişemiyorum *bir adım geç kalıyorum diye diye en sonunda geldim. 
Kalplerini sevdiğim, bana yansıttıkları için şükran borcu olduğum insanların katkılarından söz etmeye geldim.

Melankoli yapmayacağım; çok konuştuğum zamanlarda birileri dinlesin diye size geldim.



Umuyorum ki hoş geldim; çünkü hiç boş gelmedim ^.^




Yorumlar

Popüler Yayınlar