Cemal Süreya*


Onun dizelerinde en kalpsiz adam bile kendini bulur, eminim. 
Nasıl onsuz buraya "Benim Blog'um" diyebilirdim ki!? Beni ben yapan, anlatan, her zaman baş ucumda duran, 'sevdiğimi ben söyleyemiyorum nasıl anlatsam derdimi' dediğimde bana rastgele bir sayfasını açan yegane ölümsüz insan o, Cemal Süreya... Başımda tüter onun Sevda Sözleri..  
Hakan Gerçek'ten dinlememiş miydik sanki Üvercinka 'yı. 
Hala da dinletir kendini, dinle demişti Uykusuz Türkçe...


*Aldığın bu hayat fenadır, tanrım.
Tanrım, üstü bizde kaldı o hayatın; hiç bitmiyor. 



Tükenmemek için savaş bile vermiyor, her gün yeniden tütüyor. Küllerinden doğuyor her kıvılcım aşk ile. Herkesin anlatamadığı şeyleri zaten söylemiş yıllar önce. Şu an buraya her yazdığım ona olan sevgimden ve saygımdan kati suretle bağımsız.
O kadar istedim ki bugünü o'na ayırmayı... Evet, ayırdım. Ama nasıl anlatsam o kadar az ve eksik ki... Buraya hangi dizesini yazabilirim ki. Bir tanesini yazsam ikinin hatırı kalıyor; iki tanesini yazsam üçün boynu bükük...



Saygıyla, sevgiyle , rahmetle, özlemle ve aşkla anıyoruz onu... Sahi, ya doğmasaydı ? 
Aşağıdaki gibidir, okuyunuz. 


1

2

3

4

5


*Sıralama sevgiden, önemden, güzellikten bağımsız...



Yorumlar

Popüler Yayınlar