#sokakhareketi & #siirsokakta


Ne çok seviyorum bu hareketleri.. İçinde anarşi barındıran her şeyi ve herkesi sevdiğim gibi ^^
Çokça karşılaşmazdım başlarda, hatta itiraf edeyim kendim bile yaptım; kendim gibileri düşünerekten -hala da yapıyorum-.
İnsan gördüğü yerde sarılıyor böyle şeylere. Biri birisine acısını aşkını sevgisini yine Cemal Süreya'yı alet etmiş oluyor ki dünyanın en güzel arabuluculuğu değil mi ? :)

İçi aşk kokanlara ayrı bayılıyorum ;)




Devlet kokanlara ayrı :)

 *En çok da buna gülüyorum, yalan yok :)


Bazılarına üzülüyorum. Belki eğlendiğinden değil de içi yazdıkları kadar paramparçadır; o yüzden yazmıştır diyerek. Tanrım, keşke o mesajlar ulaşsa...

Niye yasak ki, diyorum hep içimden. Sizin kirlilik dediğinize biz bakınca gülümsüyoruz. Ya maziye gidiyoruz ya sevgiyi hatırlıyoruz ya da ağlanacak halimize gülüyoruz. Birileri kavganın ortasında yapıyor bunu eleştiriyor, güldürüyor, düşündürüyor ya da acıya parmak basıyor; dikkat çekiyor. Birileri ise çok sevdiğinden yahut zor sevdiğinden mi artık bilemeyeceğim ciğeri yanıyor ya, yazıyor da yazıyor... Ne bileyim işte, seviyorum ben paylaşmam gerek. Görünce ayrı bir seviniyorum, sebepsiz. Küçük hareketler daha büyüklerini doğurur. Bu dayanışmaya söyleyecek çok sözüm yok. 

Sizin için ayırdıklarım var:























Bu da benden, bir: 



Yorumlar

Popüler Yayınlar