Pazartesi Yazısı


Güzel hafta başlangıcımız olsun diye Pazartesi'ye selam durduk mu bilmiyorum. Sabahın köründe gözüme ilişen en ufak şeyden nem kapıyorum.  Bu sabahkine ortak olun diyorum, hepsi bu...
Ahmet İnam der ki :

"... Aşık olduğum zaman aklıma şu gelmeli,
aşığım, demek ki yapılacak çok iş var.
Yani aşk, bir yere bir ağaç dikebiliyorsak,
bir insana yardım edebiliyorsak,
farklı kitaplar okuyabiliyorsak,
gereğini yerine getirebildiğimiz bir şeydir. "



İşte bu gördüğüm beni yazmaya itti. Zaten nasıl yazmam ' yazmazsam deli olacaktım.'
Bizlere düşman olup yalnızca Leyla'ya/Mecnun'a gönül vermeyin. Leyla/Mecnun için bizim varoluşumuzu bile sevin. 
Siz de bir ağaç dikin, nerede olduğunuzu bilmeseniz bile size ait olan bir sevgiyle nefes alıp veren bir ağaç... 
Siz olmasanız bile nefes alıp verecebilecek hem de. 





Ayrıca,
*OtDergi kalp ben.  Hem de çok içten... 


Yorumlar

Popüler Yayınlar